تبلیغات
خبرگزاری سبز

خبرگزاری سبز
سیاسی،اقتصادی 
نویسندگان
نظر سنجی
شخصیت برتر سال 90 را چه کسی میدانید؟










پیوندهای روزانه
محمد احمدی بافنده با اعلام این خبر گفت: ما نمی خواهیم خود را با كشورهای دیگر مقایسه كنیم ولی این در شان مردم ما نیست كه تاكسی های در اختیارشان پراید، آردی و روآ و پیكان باشد.

وی تصریح كرد: پس از انقلاب خودروهایی مانند رنو و هیوندا، بنز و تویوتا، تاكسی بودند و امروز نمی توانیم از رانندگان بخواهیم از خودروهایی استفاده كنند كه وقتی كولر آن را روشن می كنند دیگر نمی توانند در مسیر سربالایی حركت كنند.

مدیر عامل سازمان تاكسیرانی اظهار كرد: ما از مسئولان می خواهیم تنها راه را برای ما باز بگذارند تا بتوانیم ماشین های با كیفیت داخلی و خارجی را وارد ناوگان تاكسیرانی كنیم در این میان دولت می تواند پول گمركی را كمتر دریافت كند تا تاكسی هایی با كیفیت بالا و با قیمت كمتر در اختیار رانندگان قرار دهیم.

احمدی با انتقاد از اینكه تاكسیرانان برای هر بار سوخت گیری به ویژه CNG باید 2 ساعت در صف ها معطل شوند، گفت: با احتساب 2 بار سوختگیری در روز تاكسیرانان باید حدود 4 ساعت به جای خدمات رسانی به مردم در صف های سوخت معطل شوند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وی با اشاره به اینكه تلاش كرده ایم با همكاری شورای شهر نرخ كرایه ها را به سمت واقعی شدن نزدیك كنیم اظهار داشت: با هر معیاری كه بسنجیم می بینیم كه افزایش نرخ تورم بسیار بیشتر از نرخ كرایه های تاكسی بوده است و تاكسیرانان با مشكلات معیشتی عدیده ای مواجه شده اند و ما اگر می خواهیم این قشر فقیرتر نشوند باید حداقل نرخ كرایه براساس نرخ تورم افزایش یابد.


[ یکشنبه 28 اسفند 1390 ] [ 03:00 ب.ظ ] [ سید ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سیاسی اقتصادی
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
تماس با ما

.


بک لینک طراحی سایت